wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Płatności

Płatności

Sposoby płatności za zakupione towary i terminy płatności

1. W Sklep internetowym Techmark 2 Rzeszów istnieje możliwość płatności za towary i przesyłki w następujący sposób:

a. płatność gotówką ,kartą bankową  lub zakup na raty w sklepie przy odbiorze osobistym.

b. przelew na konto bankowe Sprzedawcy po złożeniu zamówienia na towar.

c. płatność za pobraniem gotówką kurierowi firmy spedycyjnej przy odbiorze paczki.

d. za pośrednictwem systemu usług płatności błyskawicznych  PAYNOW .

e.za pomocą systemu ratalnego Credit Agricole w systemie online.

Płatności kurierowi gotówką lub  poprzez PAYNOW  wiąże się z pobraniem niewielkiej prowizji przez operatorów tego sytemu płatności - firmy kurierskiej dostarczającej paczkę lub mBank.

 

Ad1a . Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Prosimy w tytule przelewu dodać numer zamówienia.

Ad1d . Sklep internetowy Techmark Rzeszów umożliwia wpłatę należności za pośrednictwem  PAYNOW  czyli systemu płatności błyskawicznych mBanku. Po wybraniu tej formy płatności zostaną Państwo automatycznie przekierowani do Waszego Banku celem dokonania płatności błyskawicznej lub zapłaty poprzez BLIK.

Ad1e . Sklep internetowy Techmark Rzeszów umożliwia realizację płatności za pomocą systemu ratalnego Credit Agricole. Po wybraniu tej formy zapłaty zostaną Państwo przekierowani na stronę Banku w celu dalszego procedowania umowy kredytowej. Warunki udzielenia kredytu podaje Bank. ( usługa chwilowo nieaktywna )  

2. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu internetowego Techmark 2 Rzeszów zamówienie jest przekazywane do realizacji. Zostanie wystawiony dokument sprzedaży ( paragon lub faktura VAT) , towar zostanie zapakowany i zlecona zostanie usługa kurierska.Klient otrzyma informacje o numerze listu przewozowego celem śledzenia dostawy na stronie spedytora.

3. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych sposobów w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane i zwolniona będzie rezerwacja towaru na to zamówienie.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu